Jak zrobić naleśnika/tortillę prawie bez węglowodanów

Poradnik dodany przez: RetroMan
21405 0

Lubisz tortillę i naleśniki? Będąc na diecie jednak te rzeczy nie są wskazane. Ale jeżeli za nimi tęsknisz to jest sposób na wykonanie dietetycznej tortilli. W necie jest multum przepisów na naleśniki w których używa się zdrowej mąki pełnoziarnistej. Ale okazuje się, że można pójść o krok dalej i z przepisu na naleśniki ... całkowicie wywalić mąkę, co masakrycznie zmniejsza ilość węglowodanów w tym daniu. Efektem jest przepis na tortillę, który jest sycącą, nisko węglowodanową przekąską. Dieta to ciężki okres, ponieważ jak wiadomo, wszystko co dobre to albo niezdrowe albo ma dużo kalorii. Jednak trochę chęci plus odpowiednie przepisy na niskokaloryczne dania pomogą wam trzymać dietę ze smakiem. Jedzenie jest przyjemnością i nawet przy treningach, ćwiczeniach, czy po prostu przy odchudzaniu, niech jedzenie nie kojarzy nam się z czymś jałowym i bez smaku. Niech to nadal będą dania, które chętnie będziemy przygotowywać i jeść. Wpadajcie tutaj: youtube.com/user/GotujzTrenerem

Składniki:

  • Pierś z kurczaka 150g
  • Ostra papryka w proszku
  • Sos sojowy
  • Jogurt naturalny 50g
  • Ząbek czosnku
  • Szczypiorek
  • Musztarda 1 łyżeczka
  • Kapusta pekińska 2 liście
  • Pomidor
  • Cebula
  • Papryka
  • Opcjonalnie: mozzarella 20g na 1 naleśnik
  • Z mozzarellą:
  • - energia: 275kcal
  • - białko: 32g
  • - tłuszcz 15g
  • - węglowodany 2g
  • Bez mozzarelli:
  • - energia: 220kcal
  • - białko: 28g
  • - tłuszcz: 11g
  • - węglowodany: 2g

Do poradnika Jak zrobić naleśnika/tortillę prawie bez węglowodanów przypisano następujące tagi:

diety przepis na naleśniki dieta ćwiczenia nalesniki dieta tortilla dieta bez węglowodanów dieta trening przepisy trenera

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak zrobić naleśnika/tortillę prawie bez węglowodanów skomentowało 0 osób.

Awatar użytkownika
Pozostało 1500 znaków

Komentarze

Ładuję komentarze...